مجله زیبایی رویینو

27 پست بلاگ

فیلترها

علت جوش زدن بعد از عمل بینی و راه‌های درمان آن

جوش زدن بعد از عمل بینی رایج است. خوشبختانه، آکنه و جوش مانند بسیاری از سایر علائم مورد انتظار پس از عمل مانند تورم یا کبودی موقتی هستند. پزشک به شما در مورد راه‌های جلوگیری و نحوه درمان بثورات پوستی توضیحات کامل را ارائه می‌دهد.

9
دلایل ریزش مو بعد از عمل بینی و راه‌های درمان آن

مطالعات نشان می‌دهند که 2 تا 5 درصد از افرادی که تحت عمل زیبایی قرار می‌گیرند، ریزش مو را تجربه می‌کنند. البته، بعضی مطالعات دیگر نشان داده‌اند که تا حدود 20 درصد از بیماران بعد از عمل زیبایی بینی با ریزش موی موقتی مواجه می‌شوند.

7
نکات کلیدی درباره ورزش بعد از عمل بینی

از آنجایی که رینوپلاستی یک روش جراحی صورت است، برخی افراد ممکن است تصور کنند که شما می‌توانید بلافاصله پس از جراحی بینی به ورزش بازگردید. حتی اگر جراحی فقط روی بینی شما انجام شود، بدن شما پس از یک مداخله پیچیده به زمان نیاز دارد

8
بهترین فصل جراحی بینی چه زمانی است؟

بسیاری از افراد استدلال می‌کنند که انجام جراحی بینی در ماه‌های تابستان اشتباه است، برخی دیگر هم این نظر را دارند که عمل بینی در زمستان خوب نیست؛ اما آیا چیزی به عنوان بهترین فصل برای عمل جراحی بینی وجود دارد؟

7
تزریق آمپول کورتون بعد از عمل بینی؛ مزایا و معایب

استفاده از آمپول کورتون پس از جراحی بینی، مورد سوال بسیاری از افراد است. این تزریق به عنوان یک عامل قدرتمند ضدالتهابی عمل می‌کند و به کاهش تورم و حجم بافت نرم کمک کرده و در نتیجه احتمال تشکیل بافت اسکار را پایین می‌آورد.

7
فرورفتگی بینی بعد از عمل جراحی؛ علل و درمان

نشانه‌های فرورفتگی بینی ممکن است برای بسیاری از افراد پس از جراحی بینی ناراحت‌کننده باشد. این وضعیت در حدود ۹۰ درصد موارد به دلیل تورم ناشی از جراحی رخ می‌دهد، که در این مناطق تورم به سرعت کاهش می‌یابد و فرورفتگی‌ها پدیدار می‌شوند

6
بایدها و نبایدهای مرگ در عمل جراحی بینی

عمل بینی مانند هر جراحی دیگری، ریسک‌هایی دارد که باعث بروز مشکلات جدی از جمله مرگ می‌شود. مرگ بر اثر جراحی زیبایی، یکی از مسائلی است که باعث نگرانی‌های زیادی برای افرادی که به دنبال اصلاح شکل و ظاهر بینی خود هستند، می‌شود.

ماساژ بینی بعد از عمل و ضرروت انجام آن

پس از رینوپلاستی، به دلیل تغییرات در استخوان، غضروف و بافت چربی بینی، درد و کوفتگی در صورت رایج است؛ بنابراین، پزشکان ماساژ بینی را برای کاهش درد، کبودی و سیاهی دور چشم توصیه می‌کنند تا بهبودی سریع‌تر اتفاق بیفتد.

تنفس پس از عمل جراحی بینی و هرآنچه باید بدانید

همیشه یکی از نگرانی‌هایی که مردم درباره عمل بینی دارند، مربوط مشکلات تنفس پس از عمل است. وجود تجربیات مشابه در میان کسانی که این جراحی زیبایی را انجام داده‌اند هم مزید برعلت شده است تا نگرانی‌ها درباره این مساله بیشتر شود.

درمان کبودی و ورم چشم بعد از عمل بینی

کبودی و ورم چشم بعد از عمل بینی جزء عوارض جانبی بسیار شایع محسوب می‌شود. این مشکل طبیعی است و انتظار می‌رود بعد از عمل بینی به سرعت خود را نشان دهد. میزان کبودی و ورم چشم بعد از عمل بینی برای همه بیماران به یک اندازه رخ نمی‌دهد.